Nyt on Rippe Roistolla myös virallisesti serti putki auki! Lauantaina Outokummussa saatiin kotiinviemisiksi se ensimmäinen serti ja lisäksi Rizu oli vielä rotunsa paras. Ja ennen kaikkea olen tyytyväinen siihen miten neiti esiintyi - tyynen rauhallisesti iloisesti vihellellen  Juuri niinkuin fiksut koirat tekevät  Koda kävi myös näytelmissä ja oli saanut kiitosta esiintymistaidoistaan myös tuloksella EH.

Papuset ja Petoset olivat myös kasassa viikonlopun aikana. Toivottavasti kaikilla on antoisaa ja saitte "työkaluja" mukaan kotiinviemisiksi.  SUURI KIITOS kuuluu Kaitsulle ja Hannulle jotka olivat perehdyttämässä retonin alkuja kanakoira elämän saloihin.

Minua harmittaa suunnattomasti kun en ehtinyt lauantaina nähdä Uunoa, Viiviä enkä Rosia kun meni siellä Rizun kanssa niin pitkään    Mutta kun minulla on niin laho pää...mietin silloin kun ilmoitin Rizua näyttelyyn että päivämäärä 16.4 kuulostaa ihan sille että silloin on jotain, mietin ja mietin mutta en keksinyt muuta kuin että on Nukan syntymäpäivä....

Mummo- retoni täytti lauantaina siis 12-vuotta! On se vaan semmoinen sähköjänis vielä että ei uskoisi paljonko on vuosia mittarissa. Moni odottaa kesää, mutta minä toivon että on mahdollisimman pitkään viileää. Ei haittaa vaikka ei tulisi sellaista kesää kuin oli viime vuonna - sitä Nuka ei kestä.

Eilen tein Rizulle pihamaalla jälkiruudun ja koira ajoi ruudun reunasta reunaan läpi ja katsoi minua kuin halpaa makkaraa. Ilme oli niin puhuva että mitä nyt tehdään, montako kertaa kierrän ruudun ympäri että olet tyytyväinen... oli vissiin liian helppoa...siirrytään siis suoraan tekemään ihan oikeaa jälkeä....